דלג לתוכן הדף
קישור לדף הבית של מנורה
לאזור האישי

הסדרי נגישות - קבוצת מנורה מבטחים בע"מ

הסדרי נגישות - קבוצת מנורה מבטחים בע"מ

חשוב לנו להעניק שירות שוויוני, מכבד ומקצועי לכלל לקוחותינו בכל החברות בקבוצת מנורה מבטחים בע"מ.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו מבצעים באופן שוטף סקירה מקיפה של כל יחידות השירות על מנת לוודא שהן עומדות בתקנות ומאפשרות גישה מלאה לכל אדם.

הסדרי נגישות מבנים 

  • בסניף קבלת הקהל שלנו ברמת גן קיימות ההתאמות הבאות:
  • חניון נגיש: בחניון שנמצא ברחוב ז'בוטינסקי 33 רמת גן ישנן חניות נכים לרכב גבוה (עד 185 ס"מ).
  • גישה רציפה מהכניסה לבניין ומהחניון ועד לעמדה בה ניתן השירות.
  • המעליות נגישות.
  • אזור ההמתנה הונגש עם ריהוט מתאים.
  • עמדות השירות נגישות.
  • במודיעין ובעמדות השירות קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.
  • ניתנת עזרה במילוי טפסים לפי בקשה.

שירות נגיש

  • ניתן להיכנס עם חיות שירות.
  • פטור מתור ניתן למחזיקי תעודת נכה עם סעיף פטור מתור, מחזיקי תעודת נכה של משרד הביטחון ואזרחים ותיקים מעל גיל 80.
  • ניתן להסתייע במלווה אישי.
  • עובדינו עוברים הדרכות למתן שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלות.
  • נתב השיחות במוקד השירות הונגש והוא כולל מידע הניתן בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוזיקת רקע.
  • אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 2000*, או בדואל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד מוקדי שירות לקוחות. אפשר גם לפנות אלינו באמצעות פנה אלינו.
  • לקבלת מידע בפורמטים נגישים ניתן לפנות אלינו באמצעות מוקד שירות הלקוחות: בטלפון 2000*, בדואל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד מוקדי שירות לקוחות או באמצעות פנה אלינו.

נגישות באינטרנט

  • אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשת אתר הקבוצה על מנת להפוך את שירותי האינטרנט שלנו לזמינים עבור כולם.
  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • האתר מותאם לגלישה במכשירים ניידים (טלפונים חכמים וטאבלטים) ובמחשבים נייחים/ניידים.
  • האתר נבדק לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Firefox. 
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט 
  • אם נתקלתם באתר בקובץ שאינו נגיש, נשמח לעמוד לרשותכם לצורך הנגשת המסמכים הדרושים לכם. באפשרותכם לפנות למוקדי שירות הלקוחות שלנו בטלפון 2000*, באמצעות כתובות המייל המופיעות בעמוד מוקדי שירות לקוחות, או באמצעות פנה אלינו.

רכזי נגישות – אופן התקשרות

אנו פועלים באופן שוטף כדי לשפר את הנגישות בקבוצת מנורה מבטחים בע"מ. אם יש לכם בקשות או שאלות בנושאי נגישות, אל תהססו לפנות אלינו:

  • ליאור טהורי ושלי סער בכתובת המייל negishut@menoramivt.co.il
  • משרדינו יושבים בבניין מנורה מבטחים, רח' ז'בוינסקי 23 רמת גן.
  • הטלפון של ליאור : 03-7553948
  • הטלפון של שלי : 03-7107855