דלג לתוכן הדף
קישור לדף הבית של מנורה
לאזור האישי

הסדרי נגישות - קבוצת מנורה מבטחים

הסדרי נגישות - קבוצת מנורה מבטחים בע"מ

חשוב לנו להעניק שירות שוויוני, מכבד ומקצועי לכלל לקוחותינו בכל החברות בקבוצת מנורה מבטחים.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו מבצעים באופן שוטף סקירה מקיפה של כל יחידות השירות על מנת לוודא שהן עומדות בתקנות ומאפשרות גישה מלאה לכל אדם.

הסדרי נגישות מבנים 

  • בסניף קבלת הקהל שלנו ברמת גן קיימות ההתאמות הבאות:
  • חניון נגיש: בחניון שנמצא ברחוב ז'בוטינסקי 33 רמת גן ישנן חניות נכים לרכב גבוה (עד 185 ס"מ).
  • גישה רציפה מהכניסה לבניין ומהחניון ועד לעמדה בה ניתן השירות.
  • המעליות נגישות.
  • אזור ההמתנה הונגש עם ריהוט מתאים.
  • עמדות השירות נגישות.
  • במודיעין ובעמדות השירות קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.
  • ניתנת עזרה במילוי טפסים לפי בקשה.

שירות נגיש

  • ניתן להיכנס עם חיות שירות.
  • פטור מתור ניתן למחזיקי תעודת נכה עם סעיף פטור מתור, מחזיקי תעודת נכה של משרד הביטחון ואזרחים ותיקים מעל גיל 80.
  • ניתן להסתייע במלווה אישי.
  • עובדינו עוברים הדרכות למתן שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלות.
  • נתב השיחות במוקד השירות הונגש והוא כולל מידע הניתן בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוזיקת רקע.
  • אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 2000*, או בדואל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד מוקדי שירות לקוחות. אפשר גם לפנות אלינו באמצעות פנה אלינו.
  • לקבלת מידע בפורמטים נגישים ניתן לפנות אלינו באמצעות מוקד שירות הלקוחות: בטלפון 2000*, בדואל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד מוקדי שירות לקוחות או באמצעות פנה אלינו.

נגישות באינטרנט

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזי הנגישות בקבוצת מנורה מבטחים ואנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  •  בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

רכזי נגישות – אופן התקשרות

אנו פועלים באופן שוטף כדי לשפר את הנגישות בקבוצת מנורה מבטחים בע"מ. אם יש לכם בקשות או שאלות בנושאי נגישות, אל תהססו לפנות אלינו:

  • ליאור טהורי ושלי סער בכתובת המייל negishut@menoramivt.co.il
  • משרדינו יושבים בבניין מנורה מבטחים, רח' ז'בוטינסקי 23 רמת גן.
  • הטלפון של ליאור : 03-7553948
  • הטלפון של שלי : 03-7107855

פרסום הצהרת נגישות

הצהרת נגישות עודכנה ביום 16.4.2020